Dodaj do ulubionych Mapa strony Kontakt
Delikatesy Centrum Krosno, ul. Bursaki 29a, 38-400 Krosno
 
 
 
Sklep internetowy
 
Tu jesteś: Strona głównaWybór kategorii
 
Wygraj darmowe kupony
 
 
Nie ma produktu?
Ewa Wachowicz POLECA!

Warunki korzystania z serwisu

 

REGULAMIN


Regulamin sklepu internetowego www.delikatesyportius.pl prowadzonego przez spółkę pod firmą FHC-2 Sp. z o. o. z siedzibą w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Tysiąclecia 1, zarejestrowaną  w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestr Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie pod numerem KRS 0000241137, posiadającą NIP: 684-241-19-42 oraz REGON: 180065089. Wysokość kapitału zakładowego 5.000.000 zł.



I. Sprzedawca


Sprzedawcą nabywanych przez Państwa towarów jest spółka pod firmą: FHC-2 Sp. z o.o. 38-400 Krosno, ul. Tysiąclecia 1, zarejestrowana  w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestr Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie pod numerem KRS 0000241137, posiadającą NIP: 684-241-19-42 oraz REGON: 180065089. Wysokość kapitału zakładowego 5.000.000 zł, adres poczty elektronicznej: sklep@delikatesyportius.pl, telefon kontaktowy 13-42-00-350

 


II. Rejestracja Klienta (login)

Rejestracja klienta odbywa się poprzez wypełnianie formularza rejestracji, podając poprawne i prawdziwe dane: imię, nazwisko, telefon, adres e-mail, adres, miasto, kod pocztowy, hasło do konta tworzonego w sklepie oraz kliknięcie w przycisk Rejestruj. Możliwe są zakupy bez rejestracji (patrz pkt.III). Przy rejestracji klienta, klient składa oświadczenia jak w pkt. III.5. oraz 6. poniżej.



III. Złożenie zamówienia

 

  1. Zamówienia przyjmujemy 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, na stronie www.delikatesyportius.pl .

  2. Wymagania sprzętowe dla złożenia zamówienia: komputer wyposażony w przeglądarkę internetową.

  3. Szczegółowa instrukcja składania zamówień: Towary w sklepie sprzedawane są na sztuki. Przy produktach na wagę 1 sztuka = 100 g produktu. Przy produktach w opakowaniach jednostkowych 1 sztuka = 1 opakowanie produktu. W karcie produktu zawsze podana jest cena za 1 sztukę, oraz jakiej ilości produktu ona dotyczy. W polu z ilością wpisujemy ilość zamawianego produktu i klikamy „Dodaj do koszyka”. Towar dodawany jest do koszyka, gdzie tworzy się lista zakupów. Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka klikamy ”Zamawiam”, jeśli nie jesteśmy zalogowani sklep poprosi nas o podanie danych do logowania, rejestrację lub zakupy bez rejestracji. Wybierając zakupy bez rejestracji, w formularzu należy podać dane: imię, nazwisko, telefon, adres e-mail, adres, miasto, kod pocztowy. Następnym krokiem, w przypadku zarejestrowanego klienta lub kupowania bez rejestracji, jest wskazanie wyboru dostępnej metody płatności, a w następnym kroku wskazanie sposób dostawy – dowóz do domu. Na końcu klikamy „Potwierdzam zamówienie”.

  4. Sklep internetowy nie prowadzi sprzedaży wyrobów alkoholowych i tytoniowych.

  5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w chwili akceptacji zamówienia przez Klienta.

  6. Przed akceptacją zamówienia Klient składa oświadczenie, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zaznaczając pole wyboru przy oświadczeniu o treści: "Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin Sklepu Internetowego www.delikatesyportius.pl prowadzonego przez FHC-2 Sp. z o. o. z siedzibą w Krośnie ul. Tysiąclecia 1, potwierdzam, że wiem, iż zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty ceny, oraz wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez FHC-2 Sp. z o. o. z siedzibą w Krośnie ul. Tysiąclecia 1 podanych przeze mnie danych osobowych dla celów  realizacji zamówienia, teraz i w przyszłości, na zasadach określonych obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznając się z regulaminem poinformowany zostałem o prawie do wglądu do moich danych oraz ich poprawiania". Nie złożenie przez klienta oświadczenia o powyższej treści uniemożliwi zaakceptowanie i wysłanie oraz realizację przez nas zamówienia.

  7. Przed akceptacją zamówienia Klient może złożyć oświadczenie, że wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną od Sprzedawcy informacji handlowych oraz newslettera na podany adres e-mail. Przed akceptacją zamówienia Klient może złożyć oświadczenie, że wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie podanych przez niego danych osobowych dla celów marketingowych, badania rynku i opinii publicznej.


IV. Warunki sprzedaży

  1. Ceny produktów.

Sprzedaż produktów realizowana jest w cenie obowiązującej na dzień złożenia zamówienia, uwidocznionej przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu. Ceny produktów są cenami detalicznymi i zawierają wszystkie cła i podatki. Ceny podano w złotówkach.

  1. Minimalna wartość zamówienia i obszar dostaw:

  1. Minimalna wartość zamówienia wynosi 50,00zł.

  2. Dostawa zakupów gratis. Klient nie ponosi kosztów dostawy zakupów.

  3. Zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Krosna oraz w promieniu 10 km od sklepu stacjonarnego Sprzedawcy przy ul. Bursaki 29A w Krośnie.

  4. Zamówienia poniżej wartości 50,00 zł i spoza wskazanego obszaru nie będą przyjmowane i realizowane.

  1. Produkty na wagę

Produkty sprzedawane "na wagę", sprzedawane są po zważeniu oferowanego towaru w sklepie. Ilość zamawianego produktu należy podać jako mnożnik 100 g, np.: 300 g = 3 sztuki produktu. Jeżeli przy nazwie produktu podana jest waga opakowania np. 400g należy wskazać ilość zamawianych opakowań np. 2 (czyli 800 g produktu). Każdy towar posiada adnotacje o ilości. Uwaga: sposób przygotowania produktu można określić w komentarzu przy potwierdzaniu zamówienia, np. łopatka zmielona, schab pokrojony, wędliny w plasterkach lub w kawałku, ser w plasterkach lub w kawałku. W przypadku Towarów na wagę, jeżeli rozbieżność pomiędzy ilością wskazaną w Zamówieniu, a dostarczoną Klientowi wynosi więcej niż +/-5%, Klient ma prawo do rezygnacji z odbioru takiego Towaru, bądź do rezygnacji z odbioru całego Zamówienia, a Sprzedawca niezwłocznie zwraca Klientowi Cenę, o ile została ona uiszczona przez Zamawiającego z góry.

  1. Produkty mrożone.

Produkty nietrwałe (mrożonki, lody itp.) przewożone są w termoizolacyjnej lodówce.

  1. Braki produktów.

W przypadku braku jakiegokolwiek z zamówionych produktów nasz pracownik będzie kontaktował się z Państwem telefonicznie w celu zasygnalizowaniu problemu i zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia.

  1. Weryfikacja zamówienia.

W celu potwierdzenia złożonego zamówienia nasz pracownik może skontaktować się z Państwem pod podany przez Państwa numer telefonu w przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie.

  1. Warunki dostawy.

Dostawcą nabywanych przez Państwa produktów jest firma:FHC-2 Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie która realizując dostawę posługuje się kurierami. Dostawy są realizowane przez Kurierów-Sprzedawców upoważnionych przez Dostawcę i posiadających stosowne identyfikatory. Zamówione towary są przez nas pakowane w reklamówki.

 

V. Dostawa

 

  1. Dostawa zakupów do Klienta w granicach miasta Krosno i w promieniu 10 km od sklepu dostawcy w Galerii Portius w Krośnie ul. Bursaki 29a jest bezpłatna.

  2. Zakupy dostarczane są do drzwi Klienta lub do bramy wejściowej przy budynkach ogrodzonych. W budynkach wielomieszkaniowych (bloki) dostawa realizowana jest do drzwi klatki schodowej – kurier nie ma obowiązku wnoszenia zakupów do mieszkania Klienta.

  3. Terminy  realizacji zamówienia:

Zamówienia realizowane będą przez 7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia sklepu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy dla placówek handlowych oraz dni gdy placówka handlowa z jakichkolwiek innych przyczyn nie pracuje.


 

VI. Warunki płatności


Faktury
Faktura VAT zostanie doręczona wraz z zamówieniem w przypadku zgłoszenia przez Państwa żądania otrzymania faktury (pole „Uwagi” przy wyborze płatności formularzu zamówienia). W pozostałych przypadkach wraz z dostawą klient otrzymuje paragon fiskalny.


Płatność
W momencie akceptacji zamówienia na stronie internetowej, klient ma możliwość wyboru następujących form płatności za dokonane zakupy:

  • Gotówka - Zapłata należności następuje przy odbiorze zamówienia w polskich złotych,

  • Bony towarowe: Delikatesy Centrum, Podkarpacka Izba Gospodarcza, Sodexo, Bonus, Ticet– przy płatności bonami towarowymi nie wydajemy reszty – zgodnie z regulaminem posługiwania się bonami danego emitenta.

W przypadku zamówień o wartości powyżej 1.000,00 zł – przed rozpoczęciem ich realizacji, wymagane jest osobiste uiszczenie przez Klienta w gotówce zaliczki w wysokości 30% zamówienia bezpośrednio w kasie sklepu Sprzedawcy.



VII. Reklamacje i zwroty, prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć Państwu towar bez wad. Klient przed dokonaniem odbioru towaru ma możliwość sprawdzenia dostarczonej przesyłki w obecności kuriera. Wszelkie reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności do kuriera dostarczającego przesyłkę. Kurier ma obowiązek przyjąć uzasadnione reklamacje oraz na życzenie klienta przyjąć zwrot części lub całości przesyłki, rozliczając na miejscu tylko wartość zakupionych i odbieranych przez Klienta produktów. W przypadku stwierdzenia wad produktów już po zapłaceniu przez klienta za przesyłkę, należy skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie, pisemnie, drogą e-mail lub bezpośrednio w sklepie Sprzedawcy w Krośnie przy ul. Bursaki 29a Delikatesy Centrum w Galerii Portius.

  2. Reklamacje dotyczące wad produktów rozpatrywane są przez Sprzedającego w trybie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.) i innych odpowiednich przepisów prawa.

  3. Stosownie do postanowień ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 014 r. poz. 827) i na jej warunkach, Klient zawierający umowę na odległość może od umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając spółce FHC-2 Sp. z o.o. w Krośnie stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odbioru zamówienia. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu na adres Sprzedawcy. Klient może skorzystać z poniższego wzoru odstąpienia od umowy:



WZÓR OŚWIADCZENIA

Miejscowość ………………………………          dnia  …………………


 

……………………………………………………………..
(imię i nazwisko oraz adres, telefon ew. e-mail Klienta)

 


 

Adresat: FHC-2 Sp. z o.o. w Krośnie
ul. Tysiąclecia 1
38-400 Krosno

Oświadczenie
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ……………………………………………………………………………………..…………..
Data zawarcia umowy (złożenia zamówienia): ……………………………….

Data odbioru zamówienia:……………………………………….

Podpis ……………………………………………………………

  1. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od wydania Klientowi zamówionych produktów.

  2. W przypadku złożenia odstąpienia od umowy przez Klienta umowę uważa się za niezawartą. Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu, zwrot uiszczonej za zakupione towary należności.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić do Sklepu przedmiot zamówienia niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (np. produkty mrożone, nabiał, świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny, środki higieny itp.)

  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (np. produkty mrożone, nabiał, świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny, środki higieny itp.)

  4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism;

 

  1. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Klient posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

  2. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

  3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 


VIII. Ochrona prywatności i ochrona danych osobowych


FHC-2 Sp. z o.o. Sp. z o. o. 38-400 Krosno, ul. Tysiąclecia 1 szanuje prawo użytkowników do prywatności. Dba, ze szczególną troską, o ochronę ich danych osobowych oraz stosuje odpowiednie rozwiązania technologiczne, zapobiegając ingerencji osób trzecich w prywatność użytkowników.
Sprzedawca chciałby, aby każdy Internauta, korzystający z usług sklepu internetowego czuł się w pełni bezpiecznie, stąd wprowadzone systemy rejestracji i logowania. Zarejestrowanie się wymaga wypełnienia formularza, w którym należy podać informacje umożliwiające skontaktowanie się z użytkownikiem (adres e-mail, telefon, adres). Informacje podane w formularzu są przez nas wykorzystywane do niezbędnych kontaktów z naszymi Klientami. Rejestracja nie jest obowiązkowa. W formularzu należy również - zgodnie z aktualnie obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych - wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla poniżej opisanych celów. Należy pamiętać, że wyrażenie zgody przez użytkownika na przetwarzanie przez Sprzedawcę jego danych osobowych dla celów marketingowych, jest całkowicie dobrowolne. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do wglądu i poprawiania podanych przez siebie danych. Przetwarzamy dane użytkownika, za jego zgodą, m. in. w celu wysyłania materiałów promocyjno-informacyjnych, oferowania produktów, badania rynku i opinii publicznej. Dane te pomagają nam w określeniu upodobań użytkowników, a tym samym - doskonaleniu kierowanej do nich oferty. Wiedząc do kogo mają one być skierowane, łatwiej definiujemy ich ostateczną formułę i kształt. Sprzedawca informuje także, że jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach sklepu internetowego. Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, który należy zgłosić do siedziby naszej firmy. Innym sposobem zbierania przez nas informacji o użytkownikach jest stosowanie mechanizmu "cookies". Cookies to dane, które system zapisuje na dysku komputera użytkownika, dzięki czemu będzie mógł go "rozpoznać" przy ponownym połączeniu. "Cookies" są całkowicie bezpieczne dla komputera użytkownika, nie mają one prawa ingerencji oraz dokonywania żadnych zmian systemowych w komputerze użytkownika. Włączona obsługa "cookies" jest konieczna do działania sklepu internetowego. W przypadku pytań i wątpliwości - prosimy o kontakt.

Kontakt: sklep@delikatesyportius.pl lub na podstronie Kontakt, tel.13-42-00-350